Таким чином Volvo оновила майже весь модельний ряд, крім XC90. Пояснення просте - вже наступного року має з'явитися абсолютно нове покоління цього паркетника.

Отож, дизайн усіх моделей витриманий в єдиному корпоративному стилі. Зокрема, S60, V60, та XC60 позбулися роздільних фар - тепер у них суцільні блоки. Рішення суперечливе, адже фактично цих моделей позбавили родзинки. В інших Volvo доопрацювання менш помітні і зводяться лише до модернізованих решіток радіаторів та бамперів.

Окрім змін в екстер'єрі, шведи трохи попрацювали над салоном. Усі моделі отримали нову електронну панель приладів, та кермо з підігрівом, а версії з "автоматом" - ще й підкермові "пелюстки".

Також розширили список оснащення. Зокрема, для всіх моделей доступна нова мультимедійна система із сенсорним екраном, яким можна користуватися навіть у рукавицях. Крім того, система має навігацію з картами Google, доступ до інтернету та онлайн-радіостанцій.

Ще одне нововведення - у гамі двигунів. Седан S60 отримав економічний 1.6-літровий турбодизель потужністю 115 конячок. У змішаному циклі він споживає лише 4 л пального на "сотню". У всіх інших двигунах, як запевняють шведи, трохи знизили розхід.

Продажі оновлених Volvo стартують наприкінці весни.