Високу позицію підтверджують і цифри. Цьогоріч провайдер заробив понад 1,5 мільярда гривень.

"Одним з досягнень за 2017-й рік було те, що наша абонентська база Інтернету зросла майже на 4%. Це навіть не враховуючи покупок компаній. Тобто, люди вибирають наш сервіс і ця премія є підтвердженням наших успіхів в даному сегменті", – сказав керівник департаменту стратегічного бізнес-аналізу компанії ВОЛЯ Дмитро Москаль.

За три роки компанія інвестувала у модернізацію обладнання майже півмільярда гривень. Для комфорту абонентів відкрили Центри сучасних технологій у Черкасах, Херсоні та Житомирі. Також розширили рівень покриття на заході Україні.

"Протягом останніх трьох років зростає абонентська база Інтернет, ми дуже раді цьому, ми раді, що ринок вибирає саме наш сервіс і, додатково до органічного росту Інтернет користувачів, в 2017-м ми відкрили для себе нове місто – Івано-Франківськ, з більш широкої абонентською базою", – зазначила директор з маркетингу компанії ВОЛЯ Вікторія Цомая.

Піклується компанія і про якість ТВ-контенту. Своїм абонентам ВОЛЯ пропонує лише легальний продукт українських виробників та найвідоміших студій світу – FOX, Discovery, AMC, National Geographic. Щороку абонентські пакети поповнюються новими каналами, які враховують інтереси як дорослих, так і маленьких глядачів.