У грудні до ініціативи долучилася компанія "Воля". Її digital-технології дозволили максимально охопити соціальні мережі. Про ініціативу дізналися майже 2 мільйони українців.

"В цьому році приєдналася компанія "ВОЛЯ". Це було знаково, вони приєдналися першими, саме вони легше за все відгукнулися. От якось відразу перейнялися і підхопити цю ідею, а з їх легкої руки і розпочався в цьому році проект", – зазначила ініціатор проекту "Подаруй ялинці життя" Ірина Маштіна.

В рамках ініціативи компанія "Воля" провела власний конкурс. Переможець з Дніпра отримав дизайнерську ялинку з екологічно чистих матеріалів.

"Тема використання технологій на захист навколишнього середовища для нас дуже близька. Це був корисний крок, цікавий досвід для нас, для співробітників, це давало драйв і жвавість. Нам, як компанії-лідеру, завжди подобаються соціально-активні проекти. Миберемо в них участь", – сказала директор з маркетингу компанії ''ВОЛЯ'' Вікторія Цомая.

Ініціатива "Подаруй ялинці життя" триває вже третій рік поспіль. За цей час організаторам вдалося врятувати понад 36 тисяч лісових красунь.