Відповідно до повідомлення з офіційної сторінки WebMoney в Facebook, з наступного понеділка всі зобов'язання перед клієнтами будуть виконані. Про відновлення роботи сервісу почали повідомляти користувачі системи.

"Я тільки що змогла перевести гроші на рахунок свого інтернет-провайдера. А вчора весь час видавало помилку", - написав один з клієнтів WebMoney.

Згідно з іншими повідомленнями, система почала відправляти заявки на виведення коштів, які були створені і сплачені в період з 10 по 14 червня. Також користувачі відзначають успішні транзакції з оплати комунальних платежів.

Нагадаємо, Міністерство доходів і зборів заблокувало 60 мільйонів гривень на рахунках компанії WebMoney, що займається інтернет-оплатою товарів та послуг. Однак незважаючи на це, розплатитися з допомогою сервісу все ще можливо.

Згодом у WebMoney повідомили, що Податкова служба так і не пояснила, в чому причина обшуків у компанії, та в чому конкретно її підозрюють. Міністерство доходів також мовчить щодо цієї справи.


Згідно із інформацією Нацбанку України, у платіжної системи WebMoney не було дозволу на випуск електронних грошей.