У компанії Volkswagen довели - це реально. Німецький автовиробник представив концепт двомісного гібрида, який споживає 0,9 л дизеля на "сотню", а рівень викидів вуглекислого газу в атмосферу - всього 24 г/км. Новинка отримала назву XL1 і в січні дебютувала на Катарському автошоу.

Таких результатів вдалось досягти завдяки поєднанню гібридної силової установки, низького аеродинамічного опору та легкої конструкції. Автомобіль працює на двоциліндровому турбодизелі об'ємом 800 куб. см. Він розвиває 48 к.с., а допомагає йому 27-сильний електромотор. Сумарний обертовий момент системи - 140 Нм.

Енергію електродвигун черпає від літієво-іонної батареї. До слова, вона може заряджатися як під час руху, так і від побутової розетки.

Кузов XL1 виготовили з алюмінію та карбонового волокна. Завдяки цьому концепт має невелику масу - всього 795 кг, що позитивно відобразилося на динамічних характеристиках. Автомобіль розганяється до "сотні" за 11,9 с., максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 160 км/год.

У Volkswagen наголошують - якщо батарея повністю заряджена, то їздити можна виключно на електродвигуні. При цьому заряду акумулятора вистачить на 35 км. Цього цілком достатньо на день людині, яка живе і працює в одному місті. Загальний запас ходу концепту - 550 км.