Мало хто, побачивши "другий" MINI, одразу зрозумів би, що це свіжак. Таким же стриманим став і рестайлінг моделі. Вносити серйозні зміни в культову зовнішність MINI One, Clubman і Cabrio дизайнери не наважились.
MINI Cooper S/ MINI Cabrio
Аби не відлякати фанатів британської марки, у BMW вирішили обмежитися легким фейсліфтингом. Усі моделі отримали нові колісні диски, світлодіодні задні ліхтарі та бампери нової форми, які до того ж тепер мають вищий рівень безпеки пішоходів. Зміни - мінімальні, але вони додали автомобільчикам спортивності.
Разом зі свіжим стилем MINI баварці представили нові варіанти забарвлення кузова, дизайну коліс і 3 оригінальні стайлінг-пакети. Кожен з них пропонує ретельно підібрані поєднання кольорів корпусу, даху, дисків, матеріалів оздоблення та інших візуальних деталей. Бензинові моделі, до слова, відрізнятимуться від дизельних окремими хромованими елементами.
Окрім цього, доступні й версії John Cooper Works, обравши які, ви отримаєте справді ексклюзивне авто. У салоні розвиток дизайнерської думки теж не надто помітний. Автомобілі отримали інший блок управління "кліматом" і нову мультимедійну систему. Тепер вона має входи для USB, iPod, а також підтримує Bluetooth. Управління всіма функціями відбувається за допомогою кнопок на кермі. До речі, тепер на екрані системи можна переглядати записи з Facebook і Twitter.
А ще автовиробник змінив матеріали обробки і кольорову гаму інтер'єру. Значно цікавіші зміни відбулися під капотом.
MINI Clubman
Гаму двигунів поповнив новий 1.6-літровий турбодизель у двох варіантах форсування: 90 та 112 сил. Обидва агрегати забезпечують розхід пального на рівні 4 літрів, а потужніша версія ще й дозволяє розігнати відносно великий Clubman до "сотні" приблизно за 10 секунд.
Ну, і не варто забувати про бензинові двигуни, які мають у запасі від 75 до 180 конячок. Отож, кому MINI?