Система курсової стійкості допомагає контролювати втрату зчеплення з дорогою. В машинах, в яких система не вдосконалена, вона може в деяких ситуаціях на кілька секунд включати низьке обмеження швидкості, в результаті чого педаль газу може працювати повільніше, ніж розраховує водій.
Ніяких нещасних випадків або ДТП через недосконалість системи курсової стійкості зареєстровано не було. Компанія почне розсилати повідомлення про відкликання в кінці травня.
З другої половини 2009 року Toyota періодично відкликає з експлуатації свої моделі, зокрема, масові Corolla, Camry і Avalon, у зв'язку з дефектом педалей газу. У США під відкликання потрапили більше 3 мільйонів автомобілів Toyota, всього по світу був оголошений відгук 9 мільйонів автомобілів. Ця цифра перевищує річний обсяг продажів компанії останніх років, який в 2009 році склав 7,81 мільйона, а в 2008 - 8,97 мільйона машин.
Міжнародне рейтингове агентство Moody's знизило у четвер довгостроковий кредитний рейтинг японського автогіганта і його дочірніх компаній з рівня Аа1 до рівня Аа2 з негативним прогнозом через "невпевненості", викликаної масовими відкликами автомобілів по всьому світу.
![Концерн Toyota відкликає 50 тис. позашляховиків Sequoia Концерн Toyota відкликає 50 тис. позашляховиків Sequoia](https://24tv.ua/resources/photos/news/201004/26000.jpg?v=1661301872000)
Концерн Toyota відкликає приблизно 50 тисяч позашляховиків Toyota Sequoia для удосконалення програмного забезпечення системи курсової стійкості.