Проєкт націлений на практичне втілення Угоди про спільне виробництво аудіовізуального контенту між Канадою та Україною, яка набула чинності з 1 січня 2021 року. Угода має, без перебільшення, історичне значення, адже відкриває для обох країн нові можливості для взаємовигідної співпраці в контент-індустрії, оскільки дія Угоди поширюється на кінопродукцію, телевізійний контент (телесеріали, телефільми, шоу), вебсеріали та інші кросплатформні продукти.

"Друга Конференція з копродукції" має на меті звести мости між виробниками та дистрибуторами обидвох країн, відбуватиметься в кілька етапів до кінця осені 2021 року, а розпочнеться установчою дискусією "Починаємо: канадсько-українська копродукція в дії". ЇЇ транслюватимуть в межах своїх програм МКФ у Торонто 10 вересня, а KMW 2021 – 15 вересня. Крім того, перед аудиторією KMW окремо виступлять організатори проєкту та розкажуть про подальші етапи його реалізації, а також презентують сайт, на якому продюсери з України та Канади зможуть подати свої проєкти для копродукції та знайти партнерів для подальшого виробництва.

Уже зараз перебувають у розробці декілька канадсько-українських проєктів, тож під час панельної дискусії експерти розкажуть, що саме надихнуло їх на спільне виробництво, як відбувається співпраця, а також як держави підтримують виробників контенту на національному та регіональному рівні, зокрема завдяки можливостям, які відкриває Угода.

Модераторка: Шаролта Чете (Sarolta Csete), Канадська асоціація медіапродюсерів (Канада)

Спікер(к)и:

Сьюзан Кінг (Susan King), Telefilm Canada (Канада);

Марина Кудерчук, Державне агентство України з питань кіно (Україна);

Луїза О'Брайен-Моран (Louise O'Brien-Moran), Manitoba Film & Music (Канада);

Катерина Вишневська, FILM.UA Group (Україна);

Гевін Рірдон (Gavin Reardon), Incendo (Канада).

11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK 2021 проходитиме 14-15 вересня у гібридному форматі – події відбуватимуться наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv з прямою трансляцією на аналітичному медіаресурсі Media Business Reports (MBR).

У дводенній програмі KMW 2021 – 20 секцій: панельні дискусії, презентації, доповіді та inspіration talks за участі міжнародних медіаекспертів, трендсеттерів аудіовізуальної індустрії, державних управлінців та топ-менеджерів провідних українських медіакомпаній та продакшенів. Учасники форуму дізнаються про останні тенденції, успішні кейси та нові цінності в аудіовізуальній індустрії, інноваційні технології та їх використання провідними медіакомпаніями.

Ознайомитися з програмою, обрати формат участі та зареєструватись можна вже на офіційному сайті KMW 2021.