Про це повідомляє TechCrunch з посиланням на твіттер аналітика Бенедикта Еванса.
Для порівняння, фотододаток Instagram, який також належить соціальній мережі Facebook, за першу добу після виходу на Android завантажили більше мільйона разів. Втім, Home, на відміну від Instagram, можна встановити не на всі, а тільки на деякі телефони: Galaxy S3, Galaxy Note II, HTC One X і HTC One X +.
Не виключено, що багато з тих, хто встановив оболонку, згодом видалили її. Адже, судячи з відгуків у Google Play, користувачі сприйняли програму в основному негативно.
Коментатори зазначили, що Facebook Home недопрацьована і нею незручно користуватися.
Нагадаємо, соцмережа Facebook представила соціальну оболонку Home 4 квітня. Вісім днів по тому, 12 квітня, додаток вийшло в США.