Анджелоні вирішив, що настав час кардинальних змін стандартних замірів.
Чоловік, образ якого дизайнер використовує у роботі, - заможний, освічений, фізично розвинений, його вік - близько 40 років.
Тож дизайнер зняв мірки з 3,5 тисяч європейців за допомогою спеціального сканера. З цих даних виникли нові розміри, викрійки та пропорції.
З них Умберто Анджелоні створив манекена ЮМЕН з ідеальними пропорціями.
Цим іменем чоловік назвав свою марку.
Дизайнер певен, що ЮМЕН - це новий ідеальний гардероб для сучасного чоловіка.
До слова, лише близько десятка дизайнерів нині можуть використовувати ексклюзивне словосполучення "от кутюр". Це визначення захищене на законодавчому рівні. Крістоф Йос - один із останніх, хто долучився до цієї елітної групи модельєрів.