Зазвичай українські виробники підраховують міць своєї техніки математичними рівняннями. Утім це лише теорія. Як себе проявить машина на полі бою, покажуть тільки екстремальні випробування.

Київська компанія "Практика" стала першою, яка не пошкодувала ось так познущатися над своїм творінням. Зате тепер виробники нехай і неофіційно, але можуть стверджувати про рівень захисту НАТО "Станаґ-2".

Читайте також: Як українці навчились виготовляти бронебійні набої, але не можуть їх використовувати

Під маркою "Козак-2" розроблено кілька модифікацій, тож він здатний виконувати кілька функцій. Можна встановити кулемет або ж гранатомет і забезпечувати вогневу підтримки особового складу. Підійде він як для ведення тактичних операцій, так і для розвідки. Зрештою, послугує і в ролі броньованої санітарної машини для евакуації поранених.

Український бронеавтомобіль має кілька модифікацій

"Козак-2" виготовляють на базі цивільної вантажівки "Iveco EuroCargo". Об'єм двигуна – 5,9 літра потужністю 279 кінських сил. Машина доволі маневрена – легко долає підйом у 60 градусів, боковий кут нахилу у 30, та брід завглибшки майже півтора метра. Приємно дивує й вантажопідйомність – 4 тонни, ще 6 можна спакувати на причіп.

Читайте також: "Запоріжсталь": радянська гордість, збудована американцями

Бронеавтомобіль розрахований на трьох членів екіпажу та десантну команду з восьми осіб. До речі, сидіння не стоять на підлозі, а висять на верхніх кріпленнях рами. Це ще один рівень захисту пасажирів у разі підриву днища.

Салон українського бронеавтомобіля "Козак-2"

Кияни дослухаються до побажань солдатів, постійно вдосконалюючи свою машину. Скажімо, у комплектації 2-ЕМ з'явилась незалежна підвіска, централізоване підкачування коліс, кондиціонер, ширші дверні отвори та інфрачервоні камери, щоб навіть уночі можна було рухатися без фар.

Перевіряли кияни й зручність транспортування своїх "Козаків". Спершу у відсіку літака та на плавучих транспортерах.