Позиція Всесвітньої організації охорони здоров’я та МОЗ України грунтується на тому, що найкращою їжею для дитини у віці до одного року є грудне молоко. Однак в Україні, незважаючи на рекомендації лікарів, 47% малюків першого року життя отримують неадаптоване молоко, яке є сильним алергеном для цієї вікової групи. І лише 50% дітей у віці до шести місяців перебувають на грудному вигодовуванні. В Україні серед дітей до року, які вживали неадаптовану їжу, спостерігається високий рівень алергічних реакцій (у 40% малюків), тоді як у немовлят на грудному вигодовуванні цей показник удвічі нижчий (18%). Грудне молоко знижує ризик таких захворювань, як бронхіальна астма, атопічний дерматит, отит, захворювань шлункового тракту та багатьох інших. Ці тенденції та дані досліджень були озвучені на прес-конференції.
"Дані статистики шокують: Україна – європейська країна, проте вона входить до списку країн з високим ризиком захворюваності та смертності дітей до п’яти років", – звертає увагу на проблему генеральний директор компанії "Нутриція Україна" Селін Левуантюр’є.
"Цю ситуацію необхідно змінювати. Ми повинні зробити все можливе для того, щоб Україна вийшла з категорії країн з високим ризиком для здоров’я дітей, щоб вона не відрізнялась від сусідніх європейських країн, таких як Польща, Словакія, Болгарія", - підкреслила директор компанії "Нутриція Україна".
"Мами в Україні нерідко вважають, що після шести місяців дитині корисно давати "дорослу їжу", але це зовсім не так. Не потрібно поспішати, дитина має вирости, щоб вживати їжу для дорослих. Грудне молоко має залишатися основним харчуванням для дітей до 12 місячного віку, оскільки це дуже важливо для формування імунітету", - сказала Селін Левуантюр’є.
"Ми розпочинаємо широкомасштабну соціальну кампанію в Україні, яка має підвищити поінформованість батьків про важливість грудного вигодовування, про можливості зниження ризиків для здоров’я дітей. Одне з наших завдань - гарантувати дітям право на здорове життя", - заявила Селін Левуантюр’є.
Соціальна акція компанії "Нутриція Україна" проводиться спільно з фахівцями-медиками. Вона має назву: "500 мілілітрів грудного молока щодня". Саме 500 мл. – мінімальна щоденна потреба малюка до року. Цю інформацію важливо донести до батьків, які прагнуть виростити здорову дитину. Для супроводження соціальної акції на сайті "Нутриція Україна" вже створений спеціальний розділ «500 ml», де розміщуються статті та навчальні матеріали для батьків дітей раннього віку. Також створений спеціалізований сайт: www.500ml.com.ua
На цьому сайті матері немовлят зможуть перевірити, чи достатньо грудного молока вживає їх дитина – з цією метою розроблена спеціальна програма. Також заплановано проводити семінари для батьків, під час яких спеціалісти-медики розкажуть про важливість грудного молока, про необхідність вигодовування дитини груддю як мінімум до одного року. Традиційно продовжить роботу «гаряча лінія» компанії «Нутриція Україна», на яку батьки можуть зателефонувати та отримати консультацію педіатра.
Семинари для педіатрів, що працюють на телефонах "гарячої лінії", проводить кандидат медичних наук Олена Івахненко. Вона підкреслює, що головні запитання, які цікавлять лікарів та відповідно, батьків – це алергії, отруєння, інфекційні захворювання, хвороби системи травлення, пов’язані з неправильним раціоном харчування, процес формування імунітету.
О.Івахненко також звертає увагу на позитивні тенденції, які поступово відзначаються в Україні: «Якщо ще 5 років тому педіатри радили матерям годувати дітей виключено груддю лише до 3 місяців, то зараз – до 6 місяців. Тобто змінюються настанови. Головне завжди пам’ятати, що для малюка до року будь-яка їжа, окрім адаптованої, є екзотичною і тому експериментувати зі здоров’ям немовляти неприпустимо".
Довідка: До складу компанії "Нутриція" входять три наукових центри в Нідерландах, Німеччині та Сингапурі, які досліджують вплив харчування у ранньому віці на здоров’я, на розвиток мікрофлори та імунної системи дитини, проводяться дослідження складу грудного молока.
В Україні "Нутриція" представлена з 1997 року. В 2007 році "Нутриція" увійшла до складу Групи Danone.
Сьогодні "Нутриція" – мультинаціональна компанія, лідер на ринку дитячого харчування в Україні та більшості країн світу.