Історія пам'ятає лише універсал Cordoba, сконструйований на платформі Ibiza другого покоління. Однак ця модель залишається дуже популярною, тому іспанський автовиробник все ж вирішив доповнити лінійку утилітарною версією, яку нарекли Sport Tourer.

Універсал довший від хетчбека майже на 18 см. Завдяки цьому об'єм багажника виріс до 430 л. Двигуни в автомобілі - вже добре знайомі. Це три бензинові агрегати та три турбодизелі, об'ємом від 1.2 до 1.6 л і потужністю від 70 до 105 конячок.

Завершує лінійку Ibiza надекономна та екологічна версія Ecomotive. Нова модифікація отримала закриту радіаторну решітку, задній спойлер і тонкі шини. Це дозволило максимально знизити опір коченню та аеродинамічні втрати.

Двигун - 1.4-літровий 80-сильний турбодизель з фільтром твердих частинок. Ці інновації разом з "довгою" трансмісією забезпечили рекордно низький розхід пального. Ibiza Ecomotive споживає 2,9 л дизеля на "сотню" та викидає всього 99 г CO2 на кілометр.


SEAT Leon Cupra

А ось цілковита протилежність економному хетчбеку - більший, потужніший, а відтак і ненаситніший Leon Cupra. Хот-хетч нещодавно пережив рестайлінг і отримав нові світлотехніку, решітку радіатора та бампери.

Однак найцікавіша зміна - у технічній частині. Тепер вже у стандартній комплектації авто обладнують системою трекшн-контролю XDS, яка імітує роботу міжколісного диференціалу.

В іншому начинка все та ж: під капотом бензиновий дволітровий турбодвигун потужністю 240 конячок; коробка передач - виключно шестиступінчата "механіка". Залишилась на попередньому рівні і динаміка - з нею і так все о'кей: 6,4 с до "сотні", максималка - 247 км/год.