За підрахунками рейтингового агентства S&P, лише у 2012 році авіакомпанії муситимуть сплатити більше 1 млрд. євро, тож ціни квитків на літаки, які здійснюють рейси у країни ЄС, можуть зрости в середньому на 40 євро, пише Financial Times.

З початку наступного року авіакомпанії, літаки яких здійснюють перевезення до країн з ЄС або з них, будуть зобов’язані приєднатися до створеної ЄС схеми торгівлі викидами вуглеводнів. Нині учасниками такої системи є лише енергетичні та металургійні компанії.

Тож якщо авіаперевізник перевищить встановлені обсяги викиду вуглеводнів, то компанії доведеться сплачувати за кожну понаднормову тонну. Ті ж компанії, у яких викиди виявляться меншими дозволених обсягів, матимуть змогу продавати "залишки" на спеціальній біржі.