Він особисто завітає до Києва, щоб поділитися з аудиторією KMW ексклюзивними інсайтами про світову контент-індустрію та розповісти про те, яких змін зазнав медіабізнес за останні два роки та які тенденції визначають розвиток світової контент-індустрії сьогодні.

Команда К7 підготувала огляд ситуації на глобальному ринку аудіовізуального контенту після чергового року невизначеності та наскрізних змін. У своєму виступі Девід Чіарамелла розповість гостям KMW про найпомітніші перемоги та невдачі медіабізнесу у 2021 році, а також про майбутні перспективи індустрії. Крім того, спільнота Форуму дізнається про споконвічне протистояння локальних стрімерів та компаній-медіагігантів, їх ставлення одне до одного та про адженду обох сторін з огляду на всюдисущі злиття та поглинання сучасного світу.

Девід Чіарамелла (David Ciaramella) – постійний учасник численних індустріальних заходів медіасфери, вибудовує міжнародну мережу клієнтів K7, презентує тренди аудіовізуального контенту з усього світу з акцентом на non scripted формати та digital-платформи.

Компанія K7 Media – багаторічний Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK – міжнародна медіаконсалтингова компанія, що проводить аналітичні дослідження про глобальні тенденції в індустрії контенту для великих світових медіабрендів. K7 Media випускає щорічний звіт Top 100 Traveling TV Formats на основі глибоких знань і досвіду у сфері телебачення та digital, а також готує індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистрибуторів, продакшн-компаній та digital-сектору.

11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK 2021 проходитиме 14-15 вересня у гібридному форматі – події відбуватимуться наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv з прямою трансляцією на аналітичному медіаресурсі Media Business Reports (MBR).

У дводенній програмі KMW 2021 – 20 секцій: панельні дискусії, презентації, доповіді та inspіration talks за участі міжнародних медіаекспертів, трендсеттерів аудіовізуальної індустрії, державних управлінців та топменеджерів провідних українських медіакомпаній та продакшенів. Учасники форуму дізнаються про останні тенденції, успішні кейси та нові цінності в аудіовізуальній індустрії, інноваційні технології та їх використання провідними медіакомпаніями.

Ознайомитися з програмою, обрати формат участі та зареєструватись можна вже на офіційному сайті KMW 2021 за посиланням.