Посадовці з'ясували, що "Ощадбанк" був єдиним учасником проєкту реалізації "Муніципальної картки киянина". Фактично клієнтів примусово заганяли до банку та до себе та встановлювали умови ведення карткових рахунків.
Дивіться також Почались виплати "вакцинаційної тисячі" через "Приватбанк", "Ощадбанк" та "Укргазбанк"
Пропонували киянам при цьому зовсім не конкурентні умови обслуговування.
Примусово підключали платні послуги
- В АМКУ кажуть, що з червня 2016 до грудня 2021 року банк висував умовою отримання "Картки киянина" підключення платної послуги СМС-інформування.
- Під час реєстрації карток за допомогою мережі ця платна послуга активувалась автоматично.
- Посадовці з'ясували, що через це власники карток були вимушені погоджуватися з умовами банку та зазнавали фінансових втрат.
Самі в усьому зізналися
Представники антимонопольного комітету зазначили, що представники банку не заперечували факт порушення закону та співпрацювали з АМКУ під час розгляду справи. Саме факт співпраці зіграв свою роль у визначенні суми штрафу. У комітеті вирішили оштрафувати "Ощадбанк" на 503 тисячі 552 гривні.