Те, на що сьогодні перетворився Uber в Україні, зовсім не виправдало очікувань людей. Швидка подача авто не така вже й швидка, трапляються і євробляхи, а містами працюють цілі автопарки, яких обіцяли, не буде. Виходить, що світовий сервіс зламався об українські реалії.
Читайте також: Смертельна ДТП за участю безпілотного авто Uber у США: з'явилося перше відео
Водій-партнер Uber Юлія Нелипович пояснює нам, що вона не таксист, а їх сервіс належить до категорії приватних перевезень. Тому водії реєструються як приватні підприємці.Так світова компанія обходиться штатом у 6 700 співробітників.
"Всі дозволи є. І я напряму працюю як юридична особа з водій-партнер Uber", – зазначила Юлія Нелипович.
За рік роботи вона підвезла понад дві тисячі пасажирів. Змінилося багато: вимоги до водіїв стали менш жорсткі, скоро з'явиться можливість виклику водія телефоном, а розрахуватись можна не лише карткою.
Окрім того, з'явилися справжні автопарки Uber. Щоправда, до самого сервісу, це стосунку немає. Кожен партнер може зареєструвати на себе водіїв, які діляться з ним заробленим.
Аби дізнатись "чому в Україні все інакше?" журналісти звернулися до офісу Uber у Києві. На жаль, на зустріч часу там не знайшли. Відповіли письмово. Виявляється, Україна не перша і далеко не єдина де приймають готівку.
Оплата готівкою діє в Манчестері, Дубаї, Сінгапурі. Така можливість тестується, якщо потрібно – запускається,
– йдеться у прес-службі Uber.
Вимоги ж до водіїв, пояснюють, зменшили аби зароблене водіями було пропорційно в тому числі й витратам на авто. І євробляхи в цьому випадку навпаки навіть на користь сервісу.
Про це та більше – дивіться у сюжеті.