Початок ремонту
"Стомився" Шулявський міст ще у лютому 2017 року. Столична влада швидко провела тендерні процедури, і вже наступної весни шляхопровід закрили і розпочали демонтаж.
Читайте також: Про ботоферму, критику і "смотрящих" Столара та Суркіса: Віталій Кличко дав відверте інтерв'ю
Вже за три місяці, у червні, очільник столиці інспектував об'єкт.
Ми робимо все для того, щоб вже у вересні конструкція мосту стояла і до грудня, максимум, ми робитимемо все, щоб вже міст запустити. Вже в цьому році Шулявський міст має поїхати,
– сказав тоді мер Києва Віталій Кличко.
У квітні 2018 року вивозили Шулявський міст на утилізацію
Що з мостом сьогодні
У вересні 2019 кияни бідкалися: будівництво або вмерло, або дуже уповільнилось.
► Скарга до НАБУ
Депутати міськради подали скаргу до НАБУ. Вони звинувачують мера Віталія Кличка і забудовника мосту Максима Микитася в кумівстві, корупції, організації фіктивного тендеру і розпилі бюджетних коштів. До речі, виділених на міст 600 мільйонів – як з'ясувалось – не вистачає. Кошторис виріс ще на 230 мільйонів.
Читайте також: Про Фірташа, відставку та незаконні забудови: ексклюзивне інтерв'ю з Кличком
"Де виконані роботи на 600 мільйонів, які вже проплачені і проавансовані? От що змінилося, що у нас раптом 600 мільйонів шляхом там пальцевих махінацій у боксерських рукавичках новоспеченим Девідом Коперфільдом перетворилися на 830 мільйонів? Це є порушення закону про тендерні закупівлі. Є договір, його міняти не можна – є істотні умови!", – сказав депутат Київської міської ради Юрій Вахель.
Шулявський міст
► Що відповіли підрядник, Київська адміністрація, Дирекція будівництва шляхово-транспортних
Підрядник – товариство з обмеженою відповідальністю "Північно-український будівельний альянс" – на дзвінки та запити 24 каналу не відреагував. На його сайті терміном закінчення робіт зазначено четвертий квартал 2019 року. За більш свіжою інформацією про те, коли ж поїде міст – ми звернулись до Київської адміністрації. Але говорити на камеру там ніхто не зважився, кажуть: тема "стомленого" мосту стала токсичною.
Відповідальна ж за київські забудови Дирекція будівництва шляхово-транспортних щодо дати відновлення руху споруд відписала лише таке: "Загалом, до кінця 2019 року заплановано запуск прямого руху через проспект Перемоги".
► Куди подівся Микитась
А найцікавіше, що сам забудовник – Максим Микитась – який обіцяв, що міст запрацює до 30 листопада, раптом нібито вийшов з будівельного бізнесу. Що спричинило чутки про те, що і міст, і ще з десяток будівельних об'єктів його компаній стануть новими довгобудами і Елітацентром. Хоча пізніше він це заперечив. На наші наполегливі дзвінки одіозний екснардеп і тепер уже ексзабудовник не відреагував.
Максим Микитась