Заявка вже розміщена на сайті публічних закупівель Prozorro.
Читайте також: Метро вирішує: як віддаленість від підземки визначає ціни на квартири у Києві – інфографіка
На таку техніко-економічну документацію із бюджету Києва готові виділити понад 148 мільйонів гривень.
Згідно з технічним завданням, підрядник повинен до кінця 2019 року завершити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) будівництва метро на Троєщину.
Проект нової гілки метро на Троєщину
ТЕО має передбачати будівництво Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від Кільцевої дороги на житловий масив, зокрема, будівництво мостів, тунелів, шахт та двох електродепо.
Згідно з проектом лінія метро на Троєщину проходитиме через територією Солом'янського, Шевченківського, Подільського, Дніпровського та Деснянського районів Києва, а також Подільського мостового переходу через Дніпро.
Проектування передбачає три стадії: ТЕО (з виділенням черг і пускових комплексів), стадія затвердження, виготовлення робочої документації.
Коли поїде метро на Троєщину: дивіться відео
У проекті договору зазначено, що підрядник повинен гарантувати замовнику якість проектних рішень, які забезпечать експлуатацію споруд терміном не менш ніж на 250 років.
Пропозиції приймаються до 14 грудня, а сам аукціон запланований на 17 грудня 2018 року.
Раніше 24 канал повідомляв, що "Київський метрополітен" уклав договір на будівництво продовження Сирецько-Печерської гілки, яка з'єднає підземкою столичний район Виноградар.