Один із співробітників компанії розповів, що різке зменшення кількості відвідувачів керівництво компанії пов'язує з бойкотом, який влаштували користувачі Інтернету після скандалу з мовним непорозумінням у кафе. Про це повідомив PRпортал України.
"Ніхто не очікував, що банальне непорозуміння з клієнтом викличе цілу інформаційну кампанію проти нас, і за рахунок неї настільки впаде кількість відвідувачів", - наголосив співрозмовник.
Читайте також: Кириленко пропонує вигнати "Кофе Хауз" з України
Він також розповів, що офіціантка, яка посміялася над клієнтом і відмовилася говорити українською мовою, досі працює. Жодних санкцій щодо неї не застосовували.
Обурення в україномовній блогосфері викликала також відмова вибачитися перед клієнтом директора кафе, в якому виник конфлікт - Марини Волкової.
Нагадаємо, раніше бізнесмен Іван Філіпович на своїй сторінці у Facebook розповів, що у столичній кав’ярні персонал відмовляється розмовляти українською мовою, а керівництво російської мережі закладів просить відвідувачів розмовляти російською.