Головний інженер КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва" Олександр Здольник розповів, що роботи з демонтажу існуючого шляхопроводу будуть розпочаті уже 17 березня.
Читайте також: Маршрут громадського транспорту в Києві зміниться через реконструкцію Шулявського шляхопроводу
До кінця 2019 року заплановано завершити роботи з будівництва нового шляхопроводу довжиною 158,17 метрів, велосипедних доріжок (довжина – 741 метрів), ліво- та правоповоротних з’їздів, реконструкції підземного пішохідного переходу, благоустрою та озеленення.
Схема об'їзду Шулявського мосту
Рух транспорту на цей час буде організовано прилеглими вулицями:
- Рух транспорту в напрямку Олександра Довженка – Вадима Гетьмана відбуватиметься вулицями Антона Цедіка та Петра Нестерова, з виїздом на проспект Перемоги. Для цього на перетині вулиці Петра Нестерова та проспекту Перемоги влаштовано тимчасовий світлофорний об’єкт. Далі – проспектом Перемоги до перетину з вулицею Гарматною – на зазначеному перехресті також влаштовується тимчасовий світлофорний об’єкт для забезпечення можливості лівого повороту на вулицю Гарматну. Далі – вулицею Гарматною та вулицею Виборзькою забезпечується виїзд на вулицю Вадима Гетьмана.
- Щодо руху транспорту в напрямку Вадима Гетьмана – Олександра Довженка, то рух відбуватиметься існуючим реконструйованим з’їздом на проспект Перемоги з можливістю перетину проспекту та виїздом на вулицю Олександра Довженка існуючим реконструйованим з’їздом, де також влаштують тимчасовий світлофорний об’єкт.
- На шляхах об’їзду передбачено організацію одностороннього руху автомобільного транспорту, а саме: вулиця Антона Цедіка (до перетину з вулицею Петра Нестерова) та вулиця Петра Нестерова будуть переведені в режим одностороннього руху; вулиця Гарматна (до перетину з вулицею Виборзькою) та вулиця Виборзька також будуть переведені в режим одностороннього руху.
- Тролейбусний рух із боку Севастопольської площі вулицею Вадима Гетьмана матиме кінцеву зупинку "Індустріальний міст"; з боку вулиці Олени Теліги вулицею Олександра Довженка – кінцеву зупинку "Вул. Івана Гонти".
Читайте також: Більше не "втомлений": як виглядатиме Шулявський міст після реконструкції – фото
Схема руху транспорту Шулявським шляхопроводом:
Зміни в маршрутах громадського транспорту
З 16 березня закриється рух тролейбусів № 22, 27, 42. Також буде внесено зміни в роботу наземного громадського транспорту. Усі схеми маршрутів вказані на офіційному порталі Києва.
Громадський транспорт рухатиметься за такими маршрутами:
– тролейбуси маршруту № 21к "Вул. Кадетський гай – Індустріальний шляхопровід";
– тролейбуси маршруту № 22к "Міжнародний аеропорт "Київ" ("Жуляни") – Повітрофлотський міст";
– тролейбуси маршруту №27к "Зал. Ст. "Київ – Волинський – Індустріальний шляхопровід";
– тролейбуси маршруту №27А "ст. м. "Почайна" – вул. Дегтярівська";
– тролейбуси маршруту № 30К "вул. Милославська – вул. Дегтярівська";
– тролейбуси маршруту № 42Д "ст. м. "Либідська" – зал. ст. "Київ-Волинський";
– автобуси маршруту № 27ТР "вул. Дегтярівська – Індустріальний шляхопровід";
– тролейбуси маршруту №30 від вул. Милославської до вул. Дорогожицької за власним маршрутом, далі – вул. Дорогожицька – вул. Ризька (в зворотному напрямку без заїзду на вул. Ризьку) – вул. Дорогожицька – вул. Юрія Іллєнка – ст. м. "Лук'янівська" – вул. В. Чорновола – просп. Повітрофлотський – Севастопольська площа – далі до вул. Кадетський Гай за власним маршрутом;
– автобуси маршруту № 2 "Вулиця Булгакова – вулиця Шолуденка" в напрямку вул. Шолуденка трасою від вул. Булгакова до б-ру Вацлава Гавела за власним маршрутом, далі – вул. Миколи Василенка – вул. Перемоги до вул. Гарматній, далі за власним маршрутом.
Чому закривають Шулявський міст? Він вже понад 10 років перебуває у критичному стані. Обіцянки про його реконструкцію кияни чули від трьох мерів, проте навіть після його часткового обвалу в 2017 році ремонтні роботи досі так і не розпочали. Відтоді міст стояв на підпорах, окремі елементи мосту були в непрацездатному стані. Вантажним автомобілям в'їзд на міст було заборонено, та попри це вони все одно інколи на нього заїжджали. Експерти переконували, що міст міг не витримати такого навантаження. 16 березня Шулявський міст закриють на реконтрукцію, яка триватиме півтора року.