Вже понад півтора року МАУ стягує з пасажирів збір і не передає відсоток від зібраних коштів державній авіаслужбі. На сьогодні борг компанії перед державою становить понад 140 мільйонів гривень.
Також аеропорт "Бориспіль" на 10 років передав МАУ в монопольну оренду єдиний ангарний комплекс в Україні, де обслуговують літаки. Тепер, щоб провести ремонт повітряного судна, авіакомпанія повинна заплатити МАУ, а не аеропорту. Тепер ця компанія може встановлювати свою ціну за місце в ангарі або навіть відмовити в обслуговуванні.
Декілька рейсів взагалі доводилось відкладати, адже у нас не було можливості перевірити літаки перед польотом. Ми не змогли отримати дозвіл від МАУ, бо всі ангари були зайняті,
— розповів гендиректор ДАП "Україна" Юрій Солончук.
Антикорупційне бюро та Антимонопольний комітет вже розпочали перевірку аеропорту. Вони з’ясують, чи зловживав службовим становищем керівник "Борисполя" та чи справді МАУ є монополістом. Генпрокуратура також розпочала досудове розслідування. У Верховній Раді вимагають від Гройсмана негайно призначити нового гендиректора аеропорту, якого ще півроку тому обрав номінаційний комітет.
Читайте також: Як чиновники роздерибанили найжирніші держзакупівлі в Дніпрі
На засідання Антикорупційного комітету представники МАУ та аеропорту не з’явилися, крім того його представники називають неправомірним призначення нового генерального директора. Компанія ж свій борг перед державою не визнає та вважає його незаконним.