Про це повідомляє відділ комунікації поліції Києва у Facebook.
Новостворений відділ превентивної комунікації має на меті налагодити взаємодію з організаторами масових заходів від початку до кінця їх проведення. У їхні обов'язки входить попередження будь-яких конфліктних ситуацій, роз'яснення дій поліції та зупинення агресивних громадян не силовими методами, а словом.
У липні 2017 року в управлінні превентивної діяльності Головного управління Національної поліції у м. Києві створили відділ превентивної комунікації, до складу якого увійшло 12 співробітників. За сприяння Консультативної місії Європейського Союзу всі вони пройшли відповідні тренінги-семінари з представниками чинних груп з питань комунікації,
– йдеться у повідомленні.
Київські антиконфліктні групи вперше задіяли для безпеки під час Дня Незалежності України. На сьогодні вони уже провели близько сотні масових заходів.
Читайте також: Правоохоронці Києва викрили групу викрадачів людини на чолі з працівником Укрбюро Інтерполу
"Ми постійно моніторимо та аналізуємо інтернет-мережі щодо запланованих заходів з масовою участю громадян, оцінюємо ступінь ризику під час їх проведення, настрій учасників та передбачаємо зміну розвитку ситуації. А тому працівники новоствореного відділу переважно працюють на попередження сутичок і конфліктів", – зазначила начальник відділу превентивної комунікації ГУНП у м. Києві Вікторія Азарова.
При цьому керівник зазначила, що негласним гаслом роботи підрозділу є "послухай і почуй".