Вартість контракту оцінили у 1,15 мільярда гривень. За ці кошти, як зазначили у Міністерстві інфраструктури, підрядник має добудувати з'їзд на Дніпровську набережну, а також встановити освітлення мосту.

Дивіться також Дарницький міст у Києві обіцяють добудувати вже у 2021 році: УЗ домовилась з Укравтодором

Якщо будівництво об'єкта завершать, це має суттєво розвантажити Південний міст, а також міст Патона.

Може пропускати 35 тисяч машин на добу

  • Посадовці міністерства зазначили, що на Правому березі розв'язка вже побудована та виходить на Наддніпрянське шосе.
  • На Лівому березі міст веде до дороги вздовж залізничних колій до Харківського шляхопроводу та у напрямку станції "Дарниця", а також – до недобудованої розв'язки на Дніпровській набережній.
  • Наразі на з'їзді на набережну на лівому березі вже виконані підготовчі роботи.

Повноцінно використовувати Дарницькій мост не дозволяють відсутність розв'язок та освітлення. Через це сусідні мости перезавантажені.

Згідно з проєктом, мостовим переходом з 6 смуг можуть користуватися до 35 тисяч автомобілістів на добу.

Єдиний майже пустий міст

Станом на 4 жовтня Дарницький міст є єдиним, який залишається майже не завантаженим. Все – через відсутність адекватної можливості виїзду на нього з району Осокорків, Позняків та Березняків. Мешканцям цих найбільш густонаселених житлових масивів столиці доводиться або об'їжджати кілька зайвих кілометрів, або рухатися до інших мостів.