Нині на ринку перевезень працює 90% нелегалів. Таким чином бюджет країни втрачає мільярди гривень. До прикладу, казна Києва недоотримує 10 мільйонів гривень на місяць. А все – через мораторій Уряду на перевірку комерційного транспорту.
90% таксі не мають ліцензій. Вони закрились як суб'єкти підприємницької діяльності. Жодної копійочки не платять до державного бюджету,
– підкреслив в.о. голови київського управління "Укртарнсбезпеки" Олег Гринюк.
Деякі нелегали-перевізники впевнені, що оформляти ліцензію та платити податки – зайве. Бо таксування для більшості – це просто додатковий заробіток для сім'ї.
Читайте також: Від велосипедів до електромобілів: що цікавого представили на виставці Мотобайк у Києві
Наразі в Києві та області працює 10 інспекторів. Та вибити через суд штрафи для тих, хто таксує не законно, їм не завжди вдається. Однак, ринок нелегалів спробують врегулювати законодавчо. Таксі зобов'яжуть ліцензіями і переведуть на жовті номери. Принаймні такі плани має Міністерство інфраструктури.
Більше – дивіться у сюжеті.