Активісти вимагали у міської влади облаштувати велосипедні доріжки, зони паркування, велопереїзди та окремі світлофори. Вони пояснили, що смуги руху на дорогах надто широкі. Відтак, автівки їздять дуже швидко і не помічають велосипедистів. Тому ще одна вимога – обмежити швидкість в місті до 50 кілометрів на годину.

Є, звісно, велодоріжки, так собі зроблені, але не у всіх районах. Тому доводиться вибирати маршрути, їздити тротуарами, де немає бордюрів,
– пояснила велосипедистка Галина Остапенко.

Торік в Україні у ДТП загинули 239 велосипедистів. І майже 2,5 тисячі отримали травми. Тому активісти впевнені, що під час реконструкції доріг інженери повинні враховувати причини аварій за участі велосипедистів. Міський голова Віталій Кличко вже пообіцяв створити у Києві експериментальні велодоріжки. Їх планують облаштувати на вулицях, де є виділені смуги для громадського транспорту.

Читайте також: Неймовірна історія: українець проїхав з Одеси до Сингапура на велосипеді