"Домашній" планшет
Компанія Samsung представила свій "домашній" планшет Galaxy View з 18.4-дюймовим дисплеєм. "Таблетка" від корейців орієнтована передусім на споживання мультимедійного контенту. Крім великого Full HD екрана, ґаджет оснащений двома динаміками загальною потужністю 8 Вт та відкидною підставкою для зручності перегляду.
Під кришкою у дітища Samsung’а – рідний 8-ядерний процесор, 2 гігабайти оперативки та 32 або 64 "гіги" внутрішньої пам’яті – залежно від комплектації, з можливістю розширення. Також у наявності – модулі Bluetooth і Wi-Fi та одна лиш фронтальна, двох-мегапіксельна камера. Одного заряду батареї, згідно з заводськими даними, вистачає на 8 годин відеоперегляду. Орієнтовна вартість "сімейного" планшета від Samsung – 600 доларів США.
"Розумний браслет" з Києва
Студенти київської політехніки кинули виклик світовим брендам та створили свій варіант "розумного браслета". Фітнес-трекер від українських стартапперів "вміє" розпізнавати жести та відчуття свого носія, а також вимірювати його пульс та тиск. Головна особливість ґаджета – запатентована технологія аналізу електродермальної активності за допомогою спеціального сенсора. Він також також допоможе стежити за станом своїх родичів похилого віку.
Браслет оснащений датчиком падіння і кнопкою тривоги, та дає можливість запрограмувати список людей, які отримають повідомлення у разі біди. Зі смартфоном браслет контактує через Bluetooth. Серед додаткових функцій – GPS-трекінг та нагадування, наприклад, про прийом ліків чи необхідність подзвонити. За тиждень до закінчення кампанії на Kickstarter’і, проект FORCEemotion зібрав поки лише половину з необхідних 30 тисяч доларів.
Електрокар для дрифту
Водії нервово курять збоку – цьому "автопілоту" до снаги втерти носа навіть досвідченим автомобілістам. Дослідники зі Стенфорда "навчили" дрифтувати електрокар. Marty – самокерований електромобіль, створений на базі легендарного DeLorean, зовні дуже схожий на ретро-оригінал.
Авто оснащене двома електродвигунами – для обох задніх коліс. Це допомагає краще контролювати обертовий момент кожного з них окремо. А спеціальне програмне забезпечення і низка апаратних рішень дають змогу швидко та точно управляти ключовими механізмами автомобіля - не гірше ніж це робить професійний гонщик.
Читайте також: З'явився смартфон, що не б’ється та сімейний автомобіль майбутнього