Модель виявилася настільки вдалою, що японці вирішили ще трохи притримати її на ринку, і продовжили "Ай-Есці" життя черговим фейсліфтингом. Хоча, побачити результати оновлення без підказок насправді складно. Як ззовні, так і всередині.

Справа в тому, що цього разу модернізація зачепила головно технічну частину. Гаму двигунів поповнив новий 2.2-літровий турбодизель потужністю 147 конячок. Невеликих змін зазнала і бензинова V-подібна "шістка" об'ємом 2.5 - її переналаштували відповідно до норм Євро-5. Щоправда, на технічних характеристиках це ніяк не відобразилося. Все по-старому: 208 конячок і 252 Нм.

Якщо ви до цього часу не можете розгледіти зміни у дизайні моделі, то зверніть увагу на решітку радіатора, світлодіодні смужки у фарах та на задню оптику. Також розширилась палітра доступних кольорів кузова і став багатшим вибір колісних дисків.

Доопрацювали японці і спортивну версію Lexus IS F. Авто отримало нові бампери, решітку радіатора і спойлер з інтегрованим стоп-сигналом. Взули спортивний седан у 18-дюймові легкосплавні диски, пофарбовані у сріблястий або чорний.

У салоні з'явились спортивне шкіряне кермо, нові крісла-ковші, важіль перемикання передач та педалі. Більше нічого серйозного японці не змінили. Тому не зовсім зрозуміло, чому ледь оновлене авто буде дорожчим на кілька тисяч євро...