"Структуровану "живу" воду в Україні використали вперше для виробництва нової "Хортиці Абсолютна", розповіла Віра Моршна, директор з якості ЛГЗ "Хортиця". Вода проходить багаторівневе комплексне очищення та структуризацію. При цьому напій збагачується корисними макро- та мікроелементами".
На підприємстві впевнені, впровадження нових технологій і постійні інвестиції у виробництво не залишаться непоміченими. Про це свідчить чергова перемога в конкурсі "Вибір року". Конкурс - один з найавторитетніших рейтингів, який відображає реальні споживчі переваги українців, відзначають організатори. Перемога у ньому - свідчення довіри до бренду та його популярності людей.
Фестиваль-конкурс "Вибір року" є загальновизнаним рейтингом, який дозволяє об’єктивно визначити кращі товари та послуги на вітчизняному ринку. Головна конкуретна перевага – грамотна методика визначення кращого товару. Дослідження споживчих потреб компанією ТНС робить результати прозорими та достовірними, підкреслила Ганна Руденко, директор конкурсу "Вибір року".
За даними експертів, чверть українців віддають перевагу саме товарами, які визнано кращими за версією "Вибір року", і майже 15% звертають на це увагу, роблячи свій вибір у торгівельних мережах. На лікеро-горілчаному заводі "Хортиця" ж впевнені, завдяки новітній технології структуризації води бренд і наступного року має всі шанси стати кращим.