Зрозуміло, американці не збираються знову наступати на ті ж граблі. Вони врахували свої ляпи і взялись дистанціювати дочірні фірми від самого Ford. Це має додати суббрендам значущості та підвищити їхній статус. Що цікаво, мова йде не про фінансовий чи адміністративний аспект, а про дизайн та техніку.
Седан Lincoln MKS
Наприклад, седан MKS. Нове покоління кардинально відрізнятиметься від “фордівських” моделей. А поки що в ході рестайлінгу автомобілю подарували новий 3.7-літровий двигун потужністю 300 конячок та добряче підправили зовнішність.
Позашляховик Lincoln MKT
Колосальну роботу зробили дизайнери, створивши для Lincoln свіже та впізнаване обличчя. Але на цьому, схоже, їхнє натхнення вичерпалося. Щоб оновити позашляховик MKT, вони взяли готовий передок від седана і використали одну-єдину операцію у Photoshop: "розтягнути/стиснути".
Втім, все це жарти. З інших ракурсів автомобілі різні. І з доволі таки вульгарного, обвішаного хромом бандита, MKT перетворився на елегантного джентльмена.
Гордість моделі двигун EcoBoost 3.5. Він примудряється годувати своїх 355 коней жалюгідними 9-ма літрами бензину на "сотню". Ну, а якщо додати розумний повний привід та величезний набір свіжих автотехнологій, то залишається одне запитання - коли нарешті американці зрозуміють, що європейці теж хочуть їздити на Lincoln?