Колекція бренду сезону осінь-зима 2011/2012 виявилася однією із найяскравіших, які досі з'являлися на подіумі. Знаменитий італійський дует запропонував чоловікам у наступному сезоні костюми у фанкі стилі, які були популярні у 60-х.
Їх прекрасно доповнили різноманітні рекламні логотипи, як наприклад Coca Cola чи зображення мультиплікаційного героя Міккі Мауса. Дизайнерський одяг вмить заповнив шоу-рум кольором, радістю і теплом. Оранжевий, зелений, жовтий, блакитний та червоний були у всьому починаючи від костюмів із вкороченими піджаками та вузькими брюками, до бомберів та баскетбольних кросівок. Все це покликано звеселити сірі зимові будні.
Більш стриманішу та спокійнішу колекцію представила Донателла Версаче. Модний дім здивував прихильників футуристичним фешн-луком. На відміну від дуже простих форм жодна із тканин тут не була гладкою - починаючи від фактурної вовни і закінчуючи тисненою шкірою чи пухнастими елементами з хутра.
Жакет у колекції двоборний і переважно довжиною за стегно, у комплекті йде також ремінь із кобурою. Штани до костюму вузькі та улюбленої на сьогодні для усіх дизайнерів довжини - до кісточки. Вечірні варіанти колекції виконані у чорних чи темно-синіх тонах. Під смокінг дизайнерка запропонувала носити доволі оригінальну сорочку із коміром білого кольору, схожу на таку, яку носять священики. Доповнює виважений силует пара масивних чобіт які підкреслюють науково-фантастичний вигляд колекції.