Про це повідомляє Ліга.Бізнес.

"Як на мене, це блюзнірський акт у світовому масштабі", - додав Мірошников.

Водночас він зазначив, що МАУ запозичив певні інструменти з лоукост-моделі.

"Прикладів успішного створення великими мережевими компаніями лоукостів зовсім небагато. Але ми маємо намір провести такий експеримент. Швидше за все, окреме підприємство створювати не будемо, але виділимо кілька літаків з конфігурацією, притаманною лоукост-компаніям. Сподіваюся, перші рейси будуть в літньому сезоні 2015 року.", - сказав Мірошников.

Разом з тим президент МАУ розповів про збитки від необхідності обльоту території РФ.

"За 6 місяців 2014 через необхідність обльоту території РФ ми втратили $ 6-8 млн. У нас збільшується тривалість рейсу приблизно на 20%, і ми самостійно покриваємо ці додаткові витрати. Ми не можемо на 20% підняти тариф, так як є конкуренція і рівень ринкових цін. І ми вже незручні для пасажира тим, що рейс став на годину довшим. Ми, навпаки, повинні знижку пасажиру зробити, а не надбавку до вартості квитка", - пояснив Мірошников.