Цей ґаджет показує не лише годину, а й збирає з інтернету всю важливу для вас інформацію. Наприклад, суму зароблених коштів, температуру повітря, нагадування, кількість лайків у соціальних мережах, а ще сповіщає про новий лист на пошті.

Усе це легко можна налаштувати за допомогою спеціальної програми для смартфона. Користувач економить час, бо не потрібно заходити на всі ці екаунти чи сайти. Подібні технології існують для наручних годинників, а от до звичайних ніхто так і не добрався. Українці стали першими.

На випуск годинника хлопцям потрібно було 69 тисяч доларів. На сайті Кікстартер, який збирає гроші для реалізації ідей, львів'яни зібрали цю суму всього за 2 дні, а за півтора місяця – майже 400 тисяч, що є абсолютним рекордом для українських стартапів.

Пишаються айтішники й тим, що пристрій був повністю розроблений у Львові – від ідеї до прототипу. Цим довели, що місто – не лише центр технологічного аутсорсингу, а здатне самостійно створювати нові ґаджети.

Нещодавно стало відомо, що команда підписала договір про випуск годинника з компанією ФоксКон, яка працює на Епл, Амазон та Покетбук. Це перший випадок співпраці Фокскона з українськими розробниками у промисловому масштабі.