Турфірми, ресторани та готелі на свято Миколая подарували своїм клієнтам 50% знижки.
”Ми хотіли підтримати святковий настрій наших клієнтів. І вирішили, Миколая - це перше свято, яке відкриває цикл зимових свят, і знижка 50% - це хороший аргумент для наших клієнтів. Це впливає на наших клієнтів, вони цінують це, приходять, і десь вдвічі більше до нас завітало гостей”, - копірайтер кав'ярні Юлія Корицька.
"Вихідні за півціни" відбуваються вже другий рік поспіль, тож туристів на Миколая у Львові побільшало. Адже гості міста ще й досі пам’ятають минулорічну акцію.
”Я задоволена, що у Львові ми започаткували такі цікаві акції, такі подарунки для людей, щоб люди приїжджали і знали, що завжди ми можем чимось здивувати”, - каже директор хостелу Наталія Падун.
Здебільшого про акцію вихідні за півціни туристи довідувалися з інтернету. Наступного року гості міста теж обіцяють приїхати.
Також у Львові запалили головну ялинку - це стало ще одним подарунком для гостей та мешканців міста. Вісімнадцятиметрову красуню вбрали у іграшки жовтого, червоного та синього кольорів. А також прикрасили символом наступного року -кроликами. Стоятиме головна ялинка Львова до Йорданських свят.