Сьогодні особлива дата і з метою святкування ми організували цей фестиваль. Всі кошти від продажу квитків підуть на благодійність, на розвиток медицини міста Львова. І місія цього фестивалю - це пропаганда культури споживання пива. Для того, щоб зайвий раз показати, що пиво це напій, який повинен приносити людям радість від спілкування, - розповів Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine.

"Львівське" знають далеко за межами України. Його експортують у 23 країни світу.

Бренд "Львівське" має свої давні традиції і, дійсно, я не уявляю як сприймати Львівщину без бренду "Львівське". Крім того, підприємство створює і розвиває робочі місця та є зразковим платником податків, - відзначив Ростислав Замлинський, перший заступник голови Львівської облдержадміністрації.

"Фестиваль Львівського" згуртував шанувальників пива зі всієї України. Гостей
познайомили із культурними й пивними традиціями, пропонували українські та іноземні сорти пива та закуски до них. А до доброго пива і запальна жива музика. Розважали гостей фестивалю колоритні українські та іноземні гурти.