Завдяки цій технології сік зберігає смак та корисність плодів і не містить цукру, води та консервантів. Перші смаки, які можна скуштувати в ресторанах, – яблучний та яблучно-чорничний, об’ємом 200 мл.
Новий сік уже представлений як у "Хеппі Міл", так і в основному асортименті МакДональдз.
"Переважна більшість батьків обирають для дітей сік як напій у "Хеппі Міл". Тож ми вирішили запропонувати соки прямого віджиму, виготовлені без цукру, води і консервантів. Як показують наші дослідження, понад 90% батьків вітають цю ініціативу. Переконана, нашим дорослим відвідувачам вони теж будуть до смаку", – розповіла Юлія Бадрітдінова, директор з маркетингу та комунікацій МакДональдз в Україні.
Для ресторанів МакДональдз соки прямого віджиму постачає компанія "Галіція-Трейд" (торговельна марка Galicia), яка є лідером у цьому сегменті в Україні. Соки виготовляються з українських фруктів та ягід, вирощених в екологічно чистих регіонах – у Галичині та на Закарпатті.
Для виготовлення соку прямого віджиму Galicia ягоди і фрукти проходять мінімальну обробку: сік витискають зі стиглих свіжих плодів, а після миттєвої теплової обробки розливають у пакети. "Свіжішим за сік прямого віджиму може бути лише сам фрукт або фреш, адже завдяки технології прямого віджиму він містить максимум вітамінів. Водночас фреш зберігає свої якості лише 10 хвилин після приготування. Соки ж, виготовлені із концентратів, зазвичай відновлюють шляхом додавання води та цукру, а нектари та соковмісні напої окрім води й цукру містять не більше 40% фруктової частини. Ми дуже раді, що відтепер українці мають більше можливостей смакувати соки Galicia – адже це перша і єдина торговельна марка, яка не містить у своїй лінійці ані відновлених соків, ані нектарів, а пропонує виключно соки прямого віджиму", – підсумувала Наталія Павлів, керівник відділу маркетингу ТОВ "Галіція-Трейд" ТМ Galicia.