Автомобіль сконструйований на базі "одинички", однак відповідно до нової політики компанії тепер усі купе та кабріолети випускають як окремі моделі.
Варто відзначити - дизайнери добряче попрацювали, щоб надати моделі оригінальності. У "двійки" власна передня і задня оптика, стрімкіший профіль, ну і, звісно, на троє дверцят менше.
Характер у новинки - теж інший. За словами баварців - це максимально драйверське авто.
Купешці доступний бензиновий дволітровий турбодвигун потужністю 184 конячки. З таким агрегатом "двійка" розганяється до "сотні" за 7 секунд - як з механікою, так і з автоматом.
Кому цього замало - варто поглянути на версію M235i. Такий "Бімер" оснащений трилітровим бензиновим двигуном на 326 конячок. "Сотня" - за 5 секунд.
Любителям дизельного торохтіння запропонують три турбодизелі. Усі об'ємом два літри, а от віддача різна - 143, 184 і 218 сил відповідно. Найслабший з них все ще здатний забезпечити гідну динаміку (0-100 км/год: 8,9/8,6 МТ/АТ), і при цьому в середньому споживає лише 4,5 л дизеля на 100 км.
А ще модель має по-особливому налаштовану підвіску, низький центр тяжіння й ідеальний розподіл ваги по осям - 50:50.
Вже у базовій версії купе отримає клімат-контроль, мультимедійний комплекс з шістьма динаміками і систему перемикання режимів шасі. У списку опцій фігурують такі речі, як адаптивний біксенон зі системою запобігання засліплення зустрічних водіїв, навігація, занижена на 10 мм підвіска і купа всього іншого.
Але у цій драйвер-орієнтованій моделі буде зручно й пасажирам. Завдяки збільшеним габаритам, ззаду значно просторіше в ногах та над головою, ніж в "одиничці".
Європейські продажі BMW другої серії стартують у березні 2014 року. Ціни варто очікувати на рівні 30-40 тис євро.