Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Малюки-близнюки Volkswagen up! і SEAT Mii, та старший брат SEAT IBL

      Компактні автомобілі A-класу - дуже популярні у Європі. Та й в Україні вони вже теж здобули визнання. Маленький сіті-кар зручно паркувати, він економний і, як зараз модно казати, дружній до природи.

      Тому коли в 2005 році Volkswagen перестав випускати хетчбек Lupo, було зрозуміло, що наступнику - бути. Німці не можуть покинути настільки важливий сегмент. І ось він - Volkswagen up!

      Довжина моделі ледь перевищує 3,5 м, ширина - 1,64 м, колісна база - 2,42 м. Але попри крихітні розміри, хетч має просторий і дорогий салон. Крім того, в up! ще й чималий багажник: 250 літрів з розкладеними сидіннями і 950 зі складеними!

      Гама двигунів - небагата. Тут лише літровий трициліндровий агрегат потужністю 60 і 75 конячок. Найменший Volkswagen вразить потенційних покупців широким вибором опцій і, що головне, невисокою ціною. За "базу" попросять близько 9500 євро.

      SEAT Mii

      Якщо з якихось причин Ви не надто лояльно ставитесь до марки Volkswagen, але сама модель сподобалася, то погляньте на SEAT Mii. Та ж платформа і салон, ідентичні розміри та двигуни. Тобто це той же автомобіль, тільки з молодіжним дизайном і трохи нижчою ціною. Іспанський малюк обійдеться всього на 300 євро дешевше. Тому це, скоріше, справа смаку.

      SEAT IBL

      Але на сіті-карах далеко не заїдеш. І в SEAT добре про це знають. Як доказ - концептуальний седан під назвою IBL. Автомобіль сконструйований на платформі Audi A4 попереднього покоління, та ще й "взутий" у 20-дюймові колеса. Його можна було б розглядати, як потенційну заміну седану Exeo, але іспанці наголошують: IBL - не прототип серійної моделі. Він лише дозволяє побачити, який вигляд матимуть майбутні "Сеати".

      Про технічну частину взагалі мовчать. Лише обмовилися, що IBL обладнаний гібридною силовою установкою і може заряджатися від звичайної розетки. Вся ця невизначеність явно не на руку компанії, яка і без того на ладан дихає. Адже одними концептами ситий не будеш.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук