Причини низького попиту для різних ринків - різні. В Україні, приміром, проблема в тому, що компанія немає головного локомотиву успіху - масивного позашляховика або великого і, водночас відносно недорогого, седана.
Так, у Maserati є п'ятиметровий Quattroporte, але його ціна - 140 тисяч євро! І це за базову версію! Кому, скажіть на милість, в Україні потрібне дорожезне італійське авто, якщо за ці ж гроші можна купити мерседесівську "Еску" чи великий чорний BMW X5. А на залишок - який-небудь "Прадік" чи пару корейських кросоверів.
Втім, все може змінитися. Адже у Maserati нарешті з'явилась модель, яка влаштує і українських товстосумів, і еко-толерантних європейців - седан під назвою Ghibli.
Новинку сконструювали на вкороченій базі Quattroporte, але це все ще доволі немаленьке авто. При чому стилістично це, радше, розкішне і динамічне купе Maserati GranTurismo, а не нуднуватий прародич.
Гама двигунів седана складається з двох бензинових турбоагрегатів V6 з віддачею 330 і 410 конячок. Але це ще не все - Ghibli став першим небензиновим Maserati. Новинці відрядили новітній трилітровий турбодизель з віддачею 275 конячок. При цьому заявлений середній розхід - лише 6 літрів на сотню!
Такий агрегат точно сподобається європейцям. А от українців більше зацікавить інше - ціна. За базову версію італійця з ксеноном, шкірою, навігацією та іншою смакотою проситимуть 87 400 євро. Ціна новинки: €87 400 - 101 000, що зовсім небагато, як на Maserati, звісно.
РОЗМІРИ І МАСА
довжина 4 971 мм
ширина 1 945 мм
висота 1 461 мм
колісна база 2 998 мм
об'єм багажника 500 л
маса 1 810-1 870 кг
ДВИГУНИ
Ghibli V6 3.0 330 к.с., 500 Н·м
Ghibli S V6 3.0 410 к.с., 550 Н·м
Ghibli Diesel V6 3.0 275 к.с., 600 Н·м
ТРАНСМІСІЯ
8АКПП ZF
задній/повний привід Q4
ДИНАМІКА 0-100 КМ/ГОД
Ghibli Diesel 6,3 с
Ghibli V6 5,6 с
Ghibli S Q4 4,8 с
ЦІНА
€87 400 - 101 000