Потрапивши в авто цієї марки, дійсно наче входиш в інший, власний світ. Безліч варіантів обробки інтер'єру, потужний двигун і унікальний стиль, за який частенько відповідає відоме тюнінг-ательє Pininfarina. Все це безумовно стосується і нового авто від Maserati.

"Віднині фірмовий "тризуб" Maserati знову має третій зуб", - заявив один авторитетний в автоіндустрії італієць. І мав рацію - кабріолет GranCabrio став гідним поповненням у сім'ї італійського автовиробника поряд з GranTurismo та Quattroporte.

Автомобіль сконструювали на видовженій платформі популярної купешки GranTurismo. Зазвичай інженерам доводиться стрибати вище голови, щоб зробити у кабріолеті повноцінні задні сидіння. Але у Маserati просто видовжили платформу на півметра, а дах зробили тканинним. Завдяки цьому салон став просторішим - і задні пасажири точно не проклинатимуть власника авто.

Без сумніву, довша платформа та механізм складання даху позначились на масі автомобіля - кабріолет важить цілих 2 т. Чимало, але за динаміку можна не турбуватись. Потужна 4.7-літрова V-подібна "вісімка" розганяє тяжелезне авто до "сотні" майже за 5 с., і впевнено прискорює його до 280 км/год.

У Maserati вирішили, що настільки стильний кабріолет просто зобов'язаний коштувати "трішки" дорожче від купейного варіанту. Вони запросили за GranCabrio 133000 євро, тобто приблизно на 20000, аніж за GranTurismo. Що тут скажеш, у кожного своє розуміння слова трохи.