У рамках співпраці горілка Medoff, що належить компанії, буде ексклюзивно представлена в меню всіх ресторанів мережі в категорії "українська горілка". Також Medoff буде основою для фірмових алкогольних коктейлів, а логотип торгової марки буде нанесено на чарки, графини, форму барменів та офіціантів.

Medoff і "Козирну карту" об'єднує прагнення до найвищої якості. Ця мережа ресторанів, як і наш бренд, добре зарекомендувала себе за багато років. Я впевнений, що співпраця буде продуктивною для обох сторін,
— сказав директор з маркетингу компанії Eastern Beverage Trading Сергій Колесніченко.

Сім'я ресторанів "Козирна Карта" складається з 69 закладів, з яких 28 ресторанів — у Києві, 32 —по Україні та 9 ресторанів — у Нью-Йорку. Власниками дисконтних "Козирних карт" є більше 1 100 000 людей по всій Україні.

Горілка ТМ Medoff належить українській компанії "Істерн Беверидж Трейдинг". За останніми даними роздрібного аудиту Retail Tracking Research International (RTRI). ТМ Medoff входить у п'ятірку найбільших виробників горілки в Україні. Бренд експортується в понад 30 країн Європи, Азії та країн СНД.