Технологи відкривають головну таємницю інноваційного міцного напою від "MEDOFF" - прополіс, що входить до його складу, піддають обробці особливо низькими температурами протягом семи днів.

Технологія впорядковує структуру горілки на молекулярному рівні, відтак, дозволяє досягти нового рівня особливої м’якості смаку. За словами головного технолога "КВК" Сергія Григоренка, застосування кріотехнологій – це не лише інновації 2011 року, але й ноу-хау, яке досі ніде не використовували.

Українці ж вже встигли переконатися в особливо м’якому смаку напою - тестові продажі, навіть без рекламної підтримки, передрікають "MEDOFF WINTER" неабияку популярність. Так, за словами бренд-менеджера "MEDOFF" Михайла Долженка, лише протягом чотирьох тижнів тестових продажів, напою вдалося зайняти третє місце у продуктовому портфелі бренду.

Очікують, що завдяки революційному напою, протягом року "MEDOFF" вдасться збільшити продажі всієї свої лінійки на 20% і на кінець 2011 зайняти понад десяту частину українського ринку.