Mercedes-Benz MLC

Сконструюють нову модель Mercedes MLC на базі кросовера M-Class останньої генерації. Однак новинка буде більшою, зокрема довжина впритул наблизиться до 5 метрів, а ширина перевалить за 2 метри. Візуально авто теж помітно відрізнятиметься, зокрема завдяки характерному заокругленому ззаду даху.

Гаму двигунів кросовер також запозичить в "Ем-класу". Зокрема, покупцям запропонують 4-циліндрові турбодизелі та бензинові агрегати V6 і V8. Діапазон потужностей - 204-408 к.с. Коробка передач буде лише одна - 7-ступінчастий "автомат", привід - виключно повний.

Очікують, що серійний Mercedes MLC дебютує в січні 2015-го року на Детройтському автошоу, і невдовзі надійде до продажу. Випуск кросовера налагодять у США.

Краш-тести C-Class та i10

Організація Euro NCAP провела серію нових краш-тестів. Цього разу на міцність перевірили нові Mercedes C-Class та Hyundai i10.

Результати випробування німецького седана сенсаційними не стали - авто отримало максимальні 5 зірочок. Рівень захисту дорослих оцінили у 92%, а дітей - у 84%.

Щоправда, експерти відзначили високі навантаження на шиї задніх пасажирів при ударі ззаду через неоптимальну геометрію підголівників. Крім того, груди та шия манекена, який імітує трирічну дитину, зазнали надмірних навантажень при бічному ударі. За цими показниками седан отримав мінімально допустимі бали.

Також ненайкращим виявився захист пішоходів - 77%. Завдати серйозних травм можуть капот і вітрове скло.

Рівень обладнання системами безпеки у нового C-Class оцінили у 70%. Експерти відзначили коректну роботу системи запобігання фронтальних зіткнень на швидкостях до 50 кілометрів на годину.

Хетчбек Hyundai i10 за результатами краш-тестів Euro NCAP отримав 4 зірки. Однак, варто відзначити, для автомобілів А-класу це доволі високий показник.

На думку експертів, авто захищає дорослих у ДТП на 79%, а дітей - на 80%. Однак захист шиї пасажирів від хлистових травм визнали недостатньо ефективним.

При імітації наїзду на пішохода бампер показав високий рівень безпеки. Однак надто жорсткі краї капоту та стійки вітрового скла можуть завдати людині серйозних травм. Загалом захист пішоходів оцінили у 71%.

Обладнання системами безпеки i10 - на невисокому рівні. Однак експерти відзначили, що авто стандартно обладнане системою стабілізації та датчиком пристібнутих ременів на всіх сидіннях. Загальна оцінка за обладнання - 56%.