За три роки світом розійшлось близько мільйона представників останнього покоління цієї моделі.
Тим не менше, невиразний інтер'єр "цешки" лаяли на чому світ стоїть. Напевно в Штутгарті почули нарікання. Чому ми так вирішили? Загляньте всередину оновленого C-Class.
Куди подівся недорогий як на вигляд, так і на дотик пластик центральної консолі і дверцят? Де плац з пісної чорної пластмаси під повітропроводами системи вентиляції? Все в минулому: відтепер інтер'єр "цешки" нагадує салон двох старших "братів" - E-Class та седана CLS.
У них запозичили всю архітектуру центральної консолі, панель приладів, кермо, блоки управління аудіосистемою та клімат-контролем. А ще, дивлячись навіть здалеку, ні на мить не сумніваєшся, що матеріали обробки справді дорогі.
Скаржилися лише на салон, але німці вирішили і зовнішність авто підкоректувати. Так, з'явились нові фари з діодами, змінилась оптика на кормі та бампери. Також оновлений C-Class отримав капот трохи іншої форми, який до того ж виготовили з алюмінію.
Більше легкого металу в конструкції - менша маса. Менша маса - більша економність. Як прийнято зараз у автовиробників, модернізація автомобіля відбулась під гаслом зменшення розходу пального і викидів CO2. Тепер кожну версію моделі вже "в базі" комплектують системою start/stop, що разом з оптимізацією коробок передач покращило паливну економність на 30%.
Гама двигунів залишилась практично без змін. Покупці і надалі обиратимуть з-поміж бензинових та дизельних двигунів об'ємом від 1.8 до 3.5 л. Єдине, що топова бензинова V-подібна "шістка" 3.5 тепер має більшу потужність і обертовий момент: 306 конячок та 370 Нм відповідно.
Але це ще не все. Для C-Class тепер доступні кілька інноваційних систем активної безпеки. Вони стежать за втомою водія, розміткою на дорозі, допомагають при паркуванні і навіть самостійно гальмують перед перешкодою.
Отож, коли ж гряне грім для Audi A4 і BMW 3-ої серії? Зі стартом продажів оновленої "цешки" - навесні.