R-Class можна назвати однією з невдач Mercedes. Німці покладали на цей гібрид мінівена-позашляховика великі сподівання, однак не так сталось як гадалось. Публіка сприйняла автомобіль прохолодно, він виявився надто ексцентричним та дорогим. Mercedes розраховував продавати 50 тисяч "Ерок" у рік, а вийшло менше 20 тисяч. Імовірно, саме це надихнуло штутгардців і дало їм нові сили для рестайлінгу моделі.
Нова "Ерка" стала більш мужньою та соліднішою. М'язисті крила, капот з гігантською рубаною решіткою та величезні колеса впритул наблизили мінівен до позашляховиків-болотомісів. Свіжа агресивність відчутна і в передньому масивному бампері. Пара нових протитуманок у хромованій окантовці лише додає елегантності. Їх, до речі, за доплату можна замінити світлодіодними смужками. Корма авто стала більш вилизаною, задню оптику теж доопрацювали. Всередині же змін мінімум: кілька нових кольорів та інші матеріали обробки. Однак тепер у списку опцій з'явились додаткові системи безпеки, зокрема контроль "сліпих зон" Blind Spot Assist. Рестайлінгова "Ерка" отримала нові двигуни сімейств BlueEfficiency та BlueTec. Це 3.5-літрова бензинова "шістка" потужністю 268 конячок та еластичний турбодизель 3.0.
Загалом, нове авто сприймається зовсім інакше. Не настільки агресивно і незвично, як раніше. Можливо саме цей рестайлінг стане вирішальним для R-Class і покупці врешті потягнуться до нього.