І тим більше, якщо це новоспечений родстер на його платформі. Ну що ж, така можливість невдовзі з'явиться у щасливчиків, здатних викласти кругленьку суму. Отже, відкрита дводверка практично нічим не відрізняється від купе. Хіба що, це авто - без даху. Зовсім.
Замінивши жорсткий дах тканинним, німці автоматично позбавили суперкар його візитівки - ефектних "крил чайки". Тепер замість них - стандартні дверцята без жодних інновацій. Зате інженери попрацювали над системою складання даху - опустити і підняти його можна на швидкості до 50 км/год. всього за 11 с. Для порівняння, у нового кабріолета BMW шостої серії ця процедура займає близько 20 с.
Під капотом родстера - те ж "серце", що й в купе SLS AMG. Це 6.3-літрова V-подібна "вісімка" потужністю 571 к.с. Працює двигун у тандемі зі семиступінчатою роботизованою трансмісією. Хоча родстер і важчий на 40 кг від купешки, у динаміці він не поступається. Розгін до "сотні" - 3,8 с., максимальна швидкість обмежена на позначці 317 км/год.
Попри абсолютно однакові параметри, ціна новинки вища. За "чайку" з обрубаними крилами попросять від 195 000 євро.