На підтвердження цього й для оповіщення покупців персонал у торгових залах АТБ одягне спеціальні значки з написом "Вакцинований та безпечний для вас" або "Вакцинована та безпечна для вас". Мета таких нововведень – ще раз сповістити клієнтів про безпеку купівлі товарів у цій мережі.
Корпорація АТБ, будучи яскравим прикладом соціально відповідального бізнесу, підтримала кампанію з вакцинації. Втримуючи титул кращого роботодавця країни, вона подбала про безпеку десятків тисяч своїх співробітників, а відповідно, і відвідувачів. Активно проводили роз'яснювальну роботу, а масову вакцинацію персоналу АТБ розпочали влітку поточного року до нової хвилі пандемії. Найбільшу кількість щеплень співробітникам було зроблено в серпні та вересні 2021 року з використанням переважно вакцин Moderna американського виробництва, Pfizer/BioNTech німецько-американського та CoronaVac з Китаю.
Як розповіли в пресслужбі АТБ, для максимального охоплення співробітників щепленнями компанія організувала роботу спеціальних мобільних груп з вакцинації – медики виїжджали безпосередньо на підприємства корпорації. Це допомогло спростити процес масової вакцинації та значно його прискорити. Вакцинація охопила персонал магазинів, офісних співробітників, а також працівників усіх підприємств, що входять до корпорації АТБ – а це більше ніж 70 тисяч осіб.
Співробітників із нагрудними значками "Вакцинований та безпечний для вас" або "Вакцинована та безпечна для вас" зараз можна зустріти в магазинах мережі АТБ у Дніпрі, Києві, Харкові, Одесі, Львові. Надалі такі значки, що є свідченням безпечної купівлі товарів і обслуговування в АТБ, одержать співробітники мережі в інших регіонах.
Таким чином, мережа АТБ гарантувала безпечну роботу для десятків тисяч своїх співробітників, а також надала можливість щодня здійснювати безпечні покупки мільйонам клієнтів у 1275 магазинах мережі по всій країні. До нинішнього часу загальна чисельність вакцинованих співробітників мережі сягає майже 60 тисяч осіб – це серйозний внесок найбільшого національного ритейлера в боротьбу з пандемією коронавірусу, чергова хвиля якої розпочалася в жовтні.
Супермаркети мережі АТБ першими в країні з початку пандемії торік розгорнули масштабні протиепідемічні та карантинні заходи. Щогодини обробляли приміщення, поверхні та торговельне обладнання, а також візки, кошики, сенсорні панелі, ваги та вітрини дезінфекційними розчинами.
Обов'язковими стали захисні маски для покупців. Співробітників торгових залів компанія забезпечила лицьовими захисними щитками та рукавичками. Для дезінфекції залів і обладнання в АТБ використовують препарати, що мають сертифікати МОЗ і визнані міжнародними організаціями, аби звести до мінімуму ризики поширення вірусу.
Виконуючи всі вимоги й умови карантину згідно із законодавчими нормами, корпорація АТБ сконцентрувала зусилля та ресурси на безперебійному постачанні українців свіжими продуктами та максимальному захисті для своїх співробітників і мільйонів клієнтів – компанія дотримується високих міжнародних стандартів стосовно питань безпеки для покупців і власного персоналу.