За його словами, протягом дев'яти місяців уряд втретє піднімає залізничні тарифи для металургів, загалом майже на 83%. Зрозуміло, каже Біленький, що це дуже негативно відіб’ється на економіці держави.
"Ми нарахували близько 4,5 млрд гривень додаткових витрат, які ми понесемо лише через останнє підвищення (ще на 25%), яке має відбутися в квітні", — заявив голова Федерації металургів України.
Він додав, що таке підвищення є необґрунтованим, особливо враховуючи той факт, що “Укрзалізниця” є природною монополією, всі інші галузі економіки діють за іншими законами — законами ринку.
В таких умовах, в яких доводиться працювати нашим підприємствам, підвищувати на такі значні відсотки залізничні тарифи, це, фактично, повністю погубити галузь,
— наголосив Біленький.
Він наголосив, раніше саме гірничо-металугрійний комплекс, а також хімічна та аграрна промисловість були основні джерела наповнення золотовалютних резервів.
"Я не здивують, якщо вже в першому півріччі ми станемо свідками зупинки потужних промислових підприємств, бо у власників просто не буде іншого вибору. Адже вже зараз цей ринок є абсолютно не рентабельним", — переконує голова Федерації металургів України.
Він додав, що Федерація вже звернулася безпосередньо до Міністерства інфраструктури, яке є автором проекту наказу про нові підвищення тарифів. Також звернення направили і до міністра економічного розвитку і торгівлі та до в.о. голови Антимонопольного комітету.