Коригування процедури стало необхідним через події на Гран-прі Монако, коли Міхаель Шумахер обігнав Фернандо Алонсо на фініші перегонів і був за це оштрафований стюардами на 20 секунд, втративши всі зароблені очки.
Команда Mercedes наполягала на тому, що гонщик мав право боротися за позицію, так як машина безпеки залишила трасу, а маршали розмахували зеленими прапорами.
Але стюарди з цією точкою зору не погодилися, хоча і визнали неоднозначність трактувань правил щодо цього. У результаті німецька стайня відмовилася від подачі апеляції на це рішення, домовившись з МФА про те, що в регламент буде уточнено.
"Проблеми, які виявлені в ході останнього коло Гран-прі Монако, показали відсутність ясності щодо трактування норм, що забороняють обгін за машиною безпеки, — відзначається у прес-релізі. — Корекція правил необхідна для уточнення процедури, якої повинні дотримуватися пілоти, якщо останнє коло гонки починається в режимі машини безпеки, а також для забезпечення більш чіткої системи сигналізації для команд і гонщиків".
Пропозиції по конкретних формулювань правила будуть розроблені Робочою групою зі спортивного регламенту, і передані Комісії МФА з Формули-1. Ці поправки Всесвітня рада з автоспорту розгляне на своєму наступному засіданні, яке відбудеться в Женеві, 23 червня.