Чиновники під час наради обговорювали, що через 2 – 3 роки, коли виникне така потреба, вони не зможуть обслуговувати літаки на території західних країн.

Увага У Renault кажуть, що відновили роботу в Росії лише на 3 дні, а тоді знову закриються

Вони не будуть обслуговуватись на Заході. Їх навіть не випустять через те, що ми забрали чужу власність,
– сказав міністр.

Тобто росіяни на офіційному рівні визнають, що вони забрали літаки і обурюються, що більше не можуть розраховувати на технічне обслуговування цих украдених літаків у Європі.

Тож, в Росії вирішили, що "робитимуть усе самі". І літатимуть ці борти лише у дружні агресору країни.

Що цьому передувало

Росія вирішила забирати майно компаній, які залишають їхній ринок, зокрема, вирішила залишити собі чужі літаки.

26 лютого Європейський Союз ухвалив рішення про повну заборону на постачання та лізинг літаків, вертольотів та іншої авіатехніки до РФ, а також їхнє страхування та техобслуговування.

Наразі уже заарештовані 78 літаків російських авіакомпаній.

Водночас, щоб уникнути арешту бортів, уряд просто ухвалив рішення про те, як саме російські авіакомпанії зможуть не повертати лізингові літаки. Якщо угода розривається на вимогу лізингодавця, то повертати літак не можна.

Таким чином Росія перевела до свого реєстру близько 800 літаків, що належать іноземним лізингодавцям або зареєстрованих в іноземних реєстрах.

Залишаться без унітазів: нові санкції проти Росії – дивитись відео